En computer mere fars legetøj

Tiden vi lever i er år 2011 og snart siger vi år 2012, vores måde at se på overforbrug har vi det med at lukke øjnene, vi spare og spare på vores penge op til jul, så vi har råd til alle goderne, da vi ved med lidt selv forkælelse kommer vi ret lang. I år ønsker jeg mig en bærbarcomputer mere, priserne på dem er sat så meget ned, at jeg sagtens har råd til en mere, den vi allerede har, bruger konen og planen med den nye, er at jeg kan have den med på arbejde og selv side med den derhjemme, prisen for internettet derhjemme vil ikke koste mere da vi kan have op til fire computer på samtidige. Men jeg kan ikke undgå at tænke på overforbrug, er det nødvendigt med en computer mere, eller skulle jeg hellere ønske mig nogle bukser og en skjorte til jul. Nej i år ønsker jeg mig min eje computer så kan konen side og køb flot legetøj til børnene på nettet selv og se på alle de kjoler hun nu ønsker. Julen handler om at være sammen, og gaverne er ikke det som julen skal gå op i, men nu hvor det snart er jul, så er det ok allerede at have nogle ønsker, hvem ved, det kan jo være at i år at jeg får en lille indflydelse på hvad gaven bliver.